Houseman stress!!

Waktu aku tengah tulis entri ini, ialah waktu aku berada dalam tahap stress paling tinggi dalam hidup aku. What is the most stressful thing that can happen in a houseman's life? Selain kena maki and kena jerit kat tempat kerja? 

Aku nakkkk sangat keluar dari department ni. Sebelum ni aku takut nak keluar, sebab takut tak ready lagi nak berhadapan dengan real life situation. Aku tak yakin dengan kebolehan aku untuk manage penyakit kanak-kanak, then after putting myself a bit longer here in the department than other people, akhirnya aku setuju dengan diri aku sendiri. It's time to move on! Yes, it's time. But then, I lost it!!  I feel like I want to scream and cry and run away from all these things. Kalau diberi pilihan, satu-satunya pilihan yang aku akan ambil ialah lari dan lupakan apa yang dah berlaku. Tapi, aku tahu it's not going to happen. I am the only one who is responsible on what happened and the only way out is to face it. Kering dah air mata nak nangis time ni. T.T

Setiap hari aku fikir, how sad it is. Kenapa kau hilang? Kenapa? kenapa? and most importantly, kenapa terjadi kat diri aku. I think very hard about it, sampai tidur pun termimpi-mimpi. Dan setiap kali bangun dari tidur, benda pertama aku nak buat ialah nangis. Life has been so senduuuu lately. 

Do you want to know what did I lost that made my life so miserable?

The most precious, 

the most important,

and the most yellow, 

My logbook. 




Comments

Popular posts from this blog

Tips housemanship di Malaysia

I am O&G houseman!